Ekorrhjulet.

verkligheten blir allt lite ljusare när solen lyser, det måste jag ju medge.
Men ändå, Gr.o.v paniiiiik bryter ut i mig av att vara här.
Som att trampa runt i ett hål med kvicksand.
Eller att bo i en kompost.
man faller. dör. ruttnar. möglar. förintas långsamt.
inget att upptäcka. inget att utforska.
ingenjävlating att se som man inte har sett förut.
Kanske hade man stått ut om man var kär och galen
i en håla som det här, hade vänner man höll kär
eller annat som gav en livs kickar genom dagarna.
Men inte jag.
så alltså NU måste jag bestämma mig,
vart vill jag ta vägen. Vaaaart

Shoot baby!
Postat av: dani

kom igen nu gumman, bestämmmmmmmmmmm dig vart du vill ta vägen. vad du vill göra? dra med mig nånstans då eller?

2012-03-01 @ 11:47:46

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0