sömnlös.

Visserligen är klockan bara tolv men gud i himmelen vad trött jag är alltså. Höll på att däcka klockan 9 men har ändå (UTAN ReSULTAT) legat här och vänt å vritt på mig sedan dess. svettats, snorat, tänkt å undrat.... varför kan jag inte bara somna för? som en vanlig jävla trött människa! Och i takt med att minuterna tickar framåt och den lilla visaren tar sig allt närmare sexan så kryper paniken över att natten ska förbli sömnlös. vilket resulterar i aningen svårare att somna. TYPISKT va!!! !!!!!!!

Shoot baby!
Postat av: spegge

heehe du lär ju somnat nu iaf gumman! jag vaknade kl 1 o har inte kunnat somna om. men jag har heller inget speciellt att kliva upp till imorn. är ju trotts allt sjuk! :( puss o kram!

2012-02-17 @ 02:56:24

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0