assssså ååååååååå JAG ÄR SÅ Upptagen

saker jag gillar extra mycket just nu:
salt (always)
wasabinötter
kryddor
rödvin
brända saker
rostade jumbomajs
kanterna på mackan
rostat bröd
skogen
soluppgången
hemliga stället
överkonsumtion av diskmedel
loppis
kornblå
toppar
plåtburkar
berget
fräknar
jordglobar
komma hem å mimmi har fixaat käk
att slippa vakna av en väckarklocka
ägg
rökelser
familj
lugn inuti
måla
solsken
regn
vattenpölar
snus
kattungar
min mobil (trodde jag aldrig jag skulle säga ......)
att prata i min mobil (trodde jag verkligen aldrig jag skulle säga.......)
pärla armband
mysa
blyertspennor
glada färger
när något blir som man har förväntat sig (eller ännu bättre)
vänliga själar 
 
Saker jag Ogillar extra mycket just nu:
Att gå upp på morgonen
väckarklockor
pengar
att nathalie inte är hemma
jobba när alla andra är lediga
mättnad
att vara trött
saknad
dåliga vibbar
falskhet
kattbajs
att apoteket och systemet har så kassa öppettider
att rödvinet är slut
att gå och lägga sig ensam
att vara pank
Att min dator är helt mongolid och håller på att avlida
osocialt liv
Sveriges alkoholmonopol
inga kompisar inom milslånga avstånd
färgelanda kommun
skogen
tele2
 
 
Så länge den övre listan är längre än den undre så kan man säga att livet är så fett jävla bra som det kan vara. Och då ska man bara va jävligt glad å nöjd för det. jaa eller hur ! nu ska jag borsta tänderna å njuta av alla de bra sakerna. chao chaoo 

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0