BLOGG

Ibland träffar man nån helt random människa som säger "jag läser din blogg" då blir man lite rädd eller mera skeptisk på nått sätt, folk (inte så många , men ändå folk) läser ju faktiskt den här skiten? det som är ett slags sätt för mig att sortera ut det man har i huvudet och tömma lite tankar blir faktiskt läst av någon där ute i cyber rymden... DET är så SJUUUUKT tycker jag. Man tänker ju inte på att man blottar sig totalt för omvärlden när man har en såkallad blogg som vem som helst kan läsa. Aldrig hade man ju stått och berättat om allt som man skriver här för vilt främmande människor live liksom? Och här sitter jag och babblar om allt mellan himmel och jord , om sånt som jag inte alls egentligen bryr mig om och om sånt som jag inte alls vill att ni ska läsa egentligen. :) 
Men när ni ändå sitter där på era rövar och läser så kan ni väl iallafall skriva typ hej eller nått och vart ni kommer ifrån eller så? Det hade vart så spännande att få veta vem som gömmer sig där bakom liksom. ( INTE MINST så är det väl inte mycket begärt när ni vet allt om mig???) HAAAAAA!??
 

Shoot baby!
Postat av: Moja

Hej jag kommer ifrån Ekarebol 2.

Svar: åh nämen va bra då vet jag det. guuu va spännannadnde ! hahaha
Lisa

2012-07-17 @ 15:12:30
Postat av: Jenny Johansson

Jag läser din blogg Lisa! Den är väldigt bra!

2012-07-17 @ 16:44:25
Postat av: Linda

jag är kvar... karlundaren.. var i högsäter idag också, eller ja. Åkte bil lite snabbt men kikade upp mot din väg : )

2012-07-17 @ 18:58:24
Postat av: Anonym

tjena lisa, jag läser din blogg och jag kommer från färgelanda! :D

2012-07-18 @ 20:06:35

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0