"Låt aldrig någonsin någon komma till dig utan att lämna dig bättre och gladare." - Moder Teresa

åååååååååååkej. fredag. IGEN. asså tiden springer ifrån mig lika snabbt som FAN jag tänkte koomma på en as bra metafor här men huvudet ligger i förberedande helg-dvala och fungerar inte riktigt som det ska. well. Jävligt snabbt går det iallafall. Igår kväll upptäckte vi tre rynkor i min panna som aldrig har funnits där förut. VAFAN! Jag är 22 år och har fått RYNKOR. nån som har nån go kräm eller så att tipsa om eller? haaaa?
-
Okej jag måste ändå säga att jag gillar att "åldras" om man redan kan kalla det så. att växa låter inte heller rätt för det gör man väl på bredden liksom eller när man är kid..  Att bli äldre bara liksom. Jag gillar de. För varje dag som går blir jag mer säker i mig själv och får mer insikt i hur jag fungerar, vad jag vill , vad jag gillar, vem jag är osv osv. Dag för dag lär man sig att acceptera hur man är som människa och uppskatta allt man har runt omkring sig. småsaker blir mer och mer oviktiga och tillslut ska man väl inse att ingenting egentligen spelar någon roll i slutändan. Komplett blir man ju aldrig såklart. Alltid måste det finnas något att sträva efter. Men en drivkraft kan vi kalla det istället. En positiv drivkraft inför utveckling och självförverkligande som tillslut driver oss i döden. hahaha
så jävla ironiskt alltså. Liiife.

Shoot baby!
Postat av: Trine

Lisa <3

Du er så fiin, og du har så fine tanker=) Jeg liker det!!! Håper jeg ser deg snart! Og ang. rynkene, det beste tipset er vel bare å akseptere at de kommer og ønske dem velkommen til ditt vakre ansikt;)

Kram

2012-07-22 @ 11:19:49
Postat av: Trine

Lisa <3

Du er så fiin, og du har så fine tanker=) Jeg liker det!!! Håper jeg ser deg snart! Og ang. rynkene, det beste tipset er vel bare å akseptere at de kommer og ønske dem velkommen til ditt vakre ansikt;)

Kram

2012-07-22 @ 11:19:55

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0