Teknik panik

Jag har gjort en vuxen-sak. Håller på att få ett psykbryt på min dator som håller på att kollapsa . Man borde inte ha sån här teknisk skit aSså. Man blir bara stressad irriterad å gaaalen!!!!

Iallafall. en vuxen sak, jag har för första gången i mitt liv tänkt en bit frammåt i tiden. jag har handlat innan mina tankar , torkat mig innan jag har bajsat så att säga. eller? jag har köpt en hårddisk. i förebyggande syfte. eller ja , egentligen inte...för datajäveln håller ju på att krakulera,. men jag HANN köpa en hårddisk och nu sitter jag och överför all shit till den svarta lilla fyrkanten. borde kanske börja pensions spara och skaffa ica kort när jag ändå är igång.

 

här förgyller (eller ockuperar) jag elgigantens väntrum med min existens. stackars folk

 

 

 

 


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0