Maya on a plane

 
Inatt flyttar min mini syster till Texas.
. Det är både roligt och tråkigt på samma gång. Roligt för hennes skull, tråkigt för vår andras. Kan inte riktigt förstå att min femtonåriga lilla fis syrra ska flytta så jävla långt hemifrån!! Nu kommer det inte vara någon som bryter skogens tystnad om nätterna genom att sitta och spela gitarr och sjunga så vackert i mörkret. 
ÅHH MaJA! Det kommer vara så tomt utan dig!
Här har vi en bild på mig å maja ifrån påskafton år 1900 nånting när vi trotsade alla påskkärringar och klädde ut oss till häxor och häxkatt istället!
Nu ramlar mina ögonlock ner och ger mig hallisar om att någon står bredvid mig och försöker slå mig med nått stort gevär eller så. Jag är på väg in i drömmarnas land alltså. utan tvekan. utan valmöjligheter. Därför kan jag inte göra så mycket annat än att däcka en liten stund och förhoppningsvis vakna lagom tills blåbärspajen och dedär när släkten kommer på besök om en stund. 
god afton folket!
-

Shoot baby!
Postat av: cheap snapbacks

I will right away grab your rss feed as I can't to find your email subscription link or e-newsletter service. Do you have any? Please permit me recognise so that I may subscribe. Thanks.


Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0