sambal oelek ♥

idag är jag positiv. min undran är hur jag kan vara så SVART och VIT som kontrasten på en pianoklaviatur. Hur det kan skifta så extremt från minut till minut eller dag till dag. maniskt beteende. well, Idag har jag ordnat en modell till min galna foto idé som jag ska pröva på torsdag. hehehe. Sandy baby tack för att du ställer upp! så får vi se hur detta kan bli... spännande!
och så har jag kommit fram till att Filosofi och Fotografi blir mina nästa studieprojekt till sommaren eller hösten osv.. kan bli intressant alltså.
-

Shoot baby!
Postat av: Trine

Lisa! Hvor er dette bildet fra?? I want it! Eller, jeg vil ha det for å poste det på veggen til en annen underbar svensk tjej! Hvorfor er dere svensker så fine folk??? Du er også underbar, love you! (P.s: Jeg drømmer ofte at tennene mine faller ut....)

2012-03-05 @ 18:58:36
Postat av: Sandy

Ofc darling! Vi kommer ha så himla kul, för vi båda lider ju av nån sorts damp... Haha. Wiii

2012-03-05 @ 22:05:48
URL: http://jackieosandrita.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0