ännu en förbannad jävla dag på landet. (Dock en mycket vacker sådan!)

NI KOMMER TILL ATT BLI TOKIGA PÅ ALLA DESSA SKOGSBILDER SNART.
Men det skiter jag i.
Idag har jag hängt med mina goa kusiner Thea och Elliot.. sett på Theas judotävling, Elliots fotbollsmatch, lekt rymdskepp, klättrat i berg, hoppas studsmatta, fikat, spelat spel och myst! ÅÅH vad jag älskar att hänga med ungar! De är så sjukt smarta och roliga och intressanta och energirika och spännande och underbara!!!!! Där har de vuxna oerhört mycket att ta lärdom ifrån.
En riktigt härlig feelgood day alltså.
-
-
-
Farsan bygger en jordkällare av nått slag.. (projekt som pågått i cirka fem år med jämna mellanrum ....... ) kanske blir den färdig i år. vem vet.
-
-
-
-
Saturday night, och jag är HELT jävla slut efter allt lekande som har betrivits idag.
tar och somnar tror jag och inväntar nattis som kommer tillbaka i morgon.... kewwl . mkt  kewl.
Ni undrar väl vad som har gått och tagit åt mig egentligen ... (men det skiter jag faktiskt också i )
-
god kväll // stort barn

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0