Friday night

Har haft det så jävla gött här i mitt egna sällskap nu två kvällar i rad. Sitter i mitt nystädade mysiga rum , rödvin , pennor, penslar , papper , symaskin, tyger, inspiration, musiiiiik , snus och godis. Skulle inte bytt bort det mot den fetaste festen i världen. Ibland behöver man bara vara för sig själv och inse att det faktiskt är sjukt underskattat att slippa prata med någon. Igår sydde jag en skitcool jacka och en jeansklänning som inte är riktigt färdig än... Idag håller jag på och skissar på några olika tatueringar som jag fått frågan om att försöka mig på.. HMMM det är skitkul att få idéer och utmaningar till olika saker att måla, men samtidigt får jag sjuk prestationsångest när det är till någon annan. Vi får se hur detta blir helt enkelt. Nästa vecka ska jag tattuera (!!!!) Jim! hahaha DET får vi se hur det går.
-
Såg den här musikalen på Broadway när vi var i ny sist. Jag må vara en nörd men jag ÄLSKAR musikaler!
Så sjukt mäktig och vacker musik....så nu ska jag fortsätta med operan och ritandet ...
chao chao
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0