Lugnet på toppen av stormen

Dagens uppgifter , översta; 5 minuters modell stilleben med färg . Underst; modell , färg.
Skolan rullar på alltså... Jag befinner mig i ett tillstånd där hormonerna och hela mitt inre helt är ur balans. vet inte riktigt vart jag har mig själv eller någonting alls. då är det ganska skönt att dyka ner i en färgpalett och bara simma runt mellan rött och grönt och gult.. vidare till blått. Blanda lite lila och ta ett dopp i orange. Flyta. Guppa. Utan tankar. Yes. behöver bara vara i nuet. Det är det enda jag behöver . Nuet och ingenting annat. Inte imorgon, inte igår. Bara nu och i varenda presenta sekund. Och för varje nu som passerar känns det sakta lite lugnare på insidan.


Shoot baby!
Postat av: hmm

vilken e din?

2012-09-20 @ 01:36:50
Postat av: Anonym

Den översta är min, på den understa är ingen av dem min utan några ur min klass! Jag hann inte färdigt :)

2012-09-20 @ 11:35:59

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0