Today

Bergochdalbanan är på väg uppför backen idag och utsikten är fantastisk. Det är konstigt det där att man kan göra exakt samma saker två olika dagar och ena dagen uppskatta stunden så oerhört för att nästa dag hata det så fruktansvärt. blir aldrig klok på den här tunga klumpen som sitter på min nacke. Men så länge det glittrar i Skarvarna av hjärnbarken och hjärnsubstansen skiftar från grått till rosa så klagar jag aldrig , jag bara njuter. Suger ur den tröga färgglada vätskan tills det sörplar på botten och cirkeln sluts igen. så börjar det om. om och om och om igen.


Shoot baby!
Postat av: jag igen!

exakt som jag tänker! fuck the system! hade iaf varit skit kul att pyssla så mkt som du får göra! jag vill ockkkkkksååå!

2012-09-29 @ 15:52:15

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0