smultronfjäril

 
Som vanligt är uppdateringen här lika kass som mcdonalds dipputbud .. liten sumering av glädje och äventyr är väl därför på sin plats antar jag . herewego..............
 
-
 
Var i falkenberg för det årliga "Buddah Bar" arangemanget hos pappa Thomas. Shirawanda och Erika bjöd på fantastisk musik och vädret bidrog med strålande solsken. Kärleken sprudlade som vanligt där nere helt enkelt. 
 
 
 
-

Sommarpromenad med mami å papii i älskade Ekarebol. får en liten redosvising av hur grönsakslandet ska skötas medan de är på semester ....
 
 
 
 
 
-
Altanhäng å pizzagött hos kompis i hemtrakterna 
-

varit på världens vackraste, mysigaste och skönaste fest med de vackraste mysigaste och skönaste människorna, mitt ute i ingenstans. Stort tack till alla inblandade... 
 
 
 
 
 
 
 
 

Och såhär fortgår mitt projekt inför solid sound.... 
 
 
 

Har nog glömt att visa er denna otroligt fina karikatyr som min kompis Erik Bünger har ritat till mig. RITAT alltså. så jävla grym är han så det är löjligt. Tack världens bästa Erik.
 
 
 

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0