Bror

För inte så länge sedan sa en mycket speciell liten man till mig att det många gånger kan vara bättre att låta vissa människor förbli oförstörda, för att kunna fortsätta skina i sin frihet omvärvd av glansen som dess eget ljus utstrålar. En förvillad frustration mellan frid och attraktion växer inom mig när jag inser sanningens tyngd i dessa visa ord samtidigt som mitt ego, och det osunda förnuft det besitter, har som enda avsikt att trampa upp sandmoln, kasta blixtar och åstadkomma en hänsynslös orkan, som i slutändan, olyckligtvis, orsakar kvävning, lidande och död. För alla parter. 


 

Har hänt en del sen sist ja. Jag är verkligen SÄMST på det här med att blogga...... Har slutat skolan i skåne, vart i Skagen en månad och jobbat på fiskefabrik, kommit hem till dalsland där jag ska bo sommaren ut, påbörjat ett projekt tillsammans med festivalen SolidSound som äger rum i Uddevalla den 30-31 augusti... och jaa.... det är väl där jag är just nu ungefär. Här kommer lite instagrambilder å annat från den senaste månaden istället!... 

lite chill i en hästhage någonstans i skagen

 
Min nyfunna vackra kreativa fina smarta vän Chloé från France 
 
Skagens vackra solnedgång....
 
 
 
 
Ööööööverallt var de här hemska men fantastiskt vackra djuren
 
Jag + halvmålad cykel på tur 
 
svampar i solnedgång 
 
dos locas....  nyfunnen tokig vän Jenni från finland å en liten skymt av en galen arkitekt, Kristina, från norrland. alla älskar öl ovillkorligt
 
exakt såhär ser en sill ut. det vet jag .  ...allt som glittrar är inte silver och guld.... 
 
 
Här är jag nu. Eller tidigare idag. I väntan på material som kommer nästa vecka har jag så smått påbörjat lite mindre delar inför Uddevalla Solid Sound... Det blir nog en jävla fest i lilla staden...! Biljetter kan ni köpa på http://uddevallasolidsound.se .  Vi seeees! 
 
 

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0