ett mål

meenn....på söndag ska jag jobba på Carlings igen iaf!
ska bli  skoj, har saknat det så himla mkt!! där käns det hemma å tryggt.
 sen efter jobbet, så ska jag  hanna å andy äntligen genomföra den första av alla våra planerade fotograferingar . Yyeey kommer bli så skoj!

nä . tiden är inne. jag är inne. på väg iaf. påväg in i min dvala. å nu slocknar jag .

piise

Shoot baby!
Postat av: Felicia

Jag tyckte du hade en ganska skön blogg faktiskt!

Hm ja hur fan ska jag förklara mig .. haha. Men jo, shit u ska vi se hur bra du minns dina kunder ;) Jag minns iaf att jag var inne typ i sommras och skulle ha en randig blåvit tröja (orginell ..) vi vände nästan upp och ner på hela butiken för att hitta en bra :P Slutade med en från killavdelningen som hade sömmen i mitten på tröjan. Du visade även ett par jeans som du gäärna ville ha om jag inte minns fel då ^^

2008-10-07 @ 08:48:21
URL: http://felliciah.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha nice! Ok ja det va synd, jobbar du nån annan stans eller pluggar du? Själv har jag sista året på gymnasiet kvar , asgött :) Hitta dig genom Filippa (bloggen) förresten om du undra hur fan jag hitta fram till dig haha.

2008-10-07 @ 21:15:02
URL: http://felliciah.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0