hurray

Om exakt två veckor fyller jag år.
Jag önskar mig:

♥ En magisk hårborttagningskräm som utplånar kroppsbehåring och håller sig borta föralltid. smärtfritt.
♥ En hippiebuss + ett oändligt bensinkort.
♥ väldoftande parfym som distanserar flugor, myggor och övriga insekter med minst två meter.
♥ min lägenhet (http://lisaell.blogg.se/2010/october/en-drom.html)
♥ Ett halsband gjort av guldtior. (extra long)
♥ en liten apa som ska heta Toni
♥ Osynliga krafter och vingar.
♥ Ett skitstort staffli + skitstora färgtuber.
♥ Årsförbrukning av fetaost och päronmer.
♥ ansiktskräm som gör din hud PERFEKT. bokstavligen.
♥ Annan slags bodylotion som gör att du varken fryser eller svettas.
♥ en rödvinsbox som aldrig tar slut.
♥ Plus en väldans massa pluringar såklart.

säkert rysligt mycket mera, men vi börjar så.
kom igen nu morsan å farsan, bara att börja botanisera ...


Min mamma fyller faktiskt år på samma dag som mig.
(tänk vilken fin present hon fick på sin 27e födelsedag...Eller hur gammal hon nu var...)
också samma dag som berlinmuren föll.
Så nästa vecka ska vi ge henne en liten överraskning...hehe

Och på lördag fyller pappa år.
tre skorpioner i samma familj. kanske därför då...eh ja..
tre skorpioner, ett lejon och en vattuman.
stackars blida lilla mimmi som sitter i bäcken och vattnar sina fötter medan maja morrandes springer omkring och biter ihjäl antiloper och zebror. , mamma, pappa och jag sticker hellre dem vi inte gillar
med vår dödsgiftiga tagg och vi kan även kamouflera oss för att smälta in i omgivningen.

förresten; När skorpioner blir gravida, dödar de herren som hjälpte till och käkar sedan upp honom.


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0