stay positive .. instagram shit

Lately.
-
Upptäckte dessa en solig dag härom veckan.
-
I vårt alldeles eget grönsaksland har vi planterat morötter , lök, ruccola, osv osv osv och ibland måste det rensas på ogräs.
-
Vackra människa!
-
mini morot mmmmm
-
å rädisor
-
å skalbaggar som är söta och helt okej att krypa på ens hud bara för att de är röda och har prickar.
(disskuterat av simon och jag instämmer)
-
 vi tar hand om oss själva på alla sätt i den här skogen.
-
sitter i ett träd i halland, tittar och blir varm i hjärtat av en kärleksklippt gräsmatta och övrigt
-
MIN ÄLSKADE SYSTER HAR KOMMIT HEM IFRÅN NEW YORK OCH HADE JAG INTE VART OCH HÄLSAT PÅ HENNE EN GÅNG SÅ KAN MAN SÄGA ATT VI INTE HAR TRÄFFATS PÅ MER ÄN ETT ÅR:! FATTTTARRUU L.Y.C.K.A.N !!!?
-
-
TVå av tre små pysar som hoppar runt och hänger i gardinerna . vill gärna hitta nya hem inom några veckor (förutom den gråa som är borttingad redan) men det finns en nattsvart vacker skapelse och en spräcklig tokig busunge kvar att välja på. 
-
-
Såja. lite som har hänt det senaste alltså. jag är så trött så att jag dör nu så jag lämnar er och så vidare....
 
 

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0