chicken and a pie

Efter jobbet kom jag hem till en lägenhet full med yra hönor och make up högt och lågt...
Jag fick den stora äran att göra en make over a la Nathalie . hon och de övriga skulle till göteborg och se the game... fira emmas födelsedag och jaa... ha kul typ.
jag och Ida stannade kvar i lugnet och tillagade en mycket tillfredsställande kycklingsallad som vi avnjöt framför ytterliggarde några avsnitt av sex and the city...


Jag har två lediga dagar framför mig. Det kommer bli de mest händelselösa två dagarna under ungefär hela min livstid.
jag ska inte resa mig ur soffan på 48 timmar. kanske ett undantag för några få rundor till toaletten. men det är i aboluta nödfall.
annars tänker jag ligga här och jäsa tills jag måste stiga upp till jobbet på onsdag.

gud vad underbart.
det enda som fattas är en liten slav som hämtar vatten och glass åt mig.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0