hej jag har en hatt

som är svart.

har nu äntligen slutfört en sedvanlig torsdag på goldmine.
Tänkte styra min kos till uddevalla och pimlpa lite vin med mina gamla godingar.
men icke. den mer utarbetade hjärnhalvan svek mig, och det hände inte mkt mer än att jag svängde förbi Max på hemvägen.
nu sitter vi här, mätta , belåtna och ganska sugna på vin.
för förutom att jag äger en svart hatt, så har jag lagt mina vantar på en rosa box, (nästan som sex and he city boxen, fast den är fylld med rosévin).
så nu tänkte vi fira att det är den 11 december, att nathalie har städat, att vi lever och är friska och glada.
det finns några små guldkorn ur livet som varje dag uppenbarar sig och ger oss möjlighet att fira. det är väl som dom säger...livet är en fest. och en riktigt trevlig sådan också.

nu ska vi se hur många kilon hon på tv måste gå ner för att komma i sin brudklänning.
 Inga nattliga besök på shell eller drive på mcd där inte. stackars henne, hon ser så svettig ut

Shoot baby!
Postat av: freddy marocko

like I went to poland to have fun. And there on a jazz concert it was real fun, like in fun for real. Its so not unfun... its awesome...

2008-12-11 @ 23:57:24
URL: http://overandout.se

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0