okej . det här inlägget snodde jag av mig själv bara för att jag inte orkade skriva något nytt.




Hej jag satt och tänkte på några saker när jag såg detta fotografiet. en sak, att detta året har gått så fort och jag tror att mitt liv lever sitt eget liv och att jag inte ritkgit hänger med. men det är iofs ganska skönt att sitta längst bak på en tandem cykel och slippa trampa.

en annan sak, jag är glad att jag slipper bekymmra mig över nyår och allt vad det innebär. jag har en klänning, in case of emergency. och ifall jag skulle vilja göra något utöver det vanliga, så har jag ju iallafall en bil som kan ta mig till min älsklings kusin i stockholm. och vi ska fira saker (utan alkohol) som kommer förändra våra liv!!!

sen kom jag även att tänka på att jag saknar henne som jag ser så kär ut i på bilden här ovan. (och de tre andra som är medressenärer är inkluderade i saknaden såklart).
och när jag numera är bosatt hos min kära nathalie  trollhättan, så hoppas jag att vi kommer leka många roliga lekar när ni kommer hem från den stora staden.


ps. Måste nämna att mina underbara syskon Mimmi och Maja är det bästa, BÄSTA jag vet jag saknar er och skulle vilja att ni växte upp lite fortare så att vi kan resa någonstans och bara njuta av varandras närvaro. mamma och pappa, ni är också viktiga . och jag känner mig oerhört kärleksfull i kväll. så jag vill ge er alla en stooooooooooor stor STOR kram i förtidig julklapp när jag inte är närvarande lika ofta som tidigare i livet. den kommer nu. watch out.


Shoot baby!
Postat av: MImmi KArlsson

Jag älskar dig !

2008-12-15 @ 08:58:38
URL: http://mimmi92.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0