tjupp

Idag när jag vaknade med rinnande ögon, förstoppad näsa och kallsvettig kroppstemperatur, så kände jag direkt, att detta, det var en skön dag som bara måste få gå åt till rehabilitering och tillfrisknande. hoppas jag kan jobba i morgon.
Jag har nu fördrivit tiden framför tvn i några timmar, och sett på Lotta. hon är min idol, Lotta, och vi har bara en av de tre filmer som gjorts av henne. Så  nu har jag ringt runt till alla mina släktingar här uppe i skogarna och frågat om någon har  de två andra filmerna. tyvärr gick dessa samtal fram utan resultat.
så nu hoppas jag bara på att någon snäll person läser detta inlägg och ger mig en försenad julklapp med lotta på bråkmakar boxen.

thanks!

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0