Hår i maten på lunchrasten

Tjenna !

Kom nyss hem från jobbet ... Idag har sålt scen kläder till en norsk rock star! Lite ballt tyckte jag.  Jag minns inte hennes namn tyvärr, men hon va ball å säkert jätte omtalad uppe i grannlandet  !

Mosa en avocado,  rör ner lite keso och krydda med salt och peppar (vitlökspeppar förhöjer smaken).
Blanda sedan en sån där liten sallads dressing mix påse. typ grekisk eller italiensk smak, med 3 msk olja och 3 msk vatten. Häll lite av dressingen i avocado/keso röran. and ... VOILA! ni har en super mumsig och mega nyttig gegga som är GRYMT god! ta nått gött bröd ,nån skiva skinka, gurka, sallad, tomat å på med gegga .. ät å njut å bli mätt med gott samvete ;)

För övrigt kommer receptet från Tim selander. vi kan kalla det för "Gegga á lá Timothy".
Fast det där med att blanda i dressingmixen kom jag på själv förut. (det var liksom det som gjorde det där lilla extra) MMM!!

Nu ska jag fortsätta sy på min klänning så den blir klar någon gång.. har köpt nått slags band och allt annat som behövs. hihih det är så spännande och roligt !


Förresten , mitt hår har rykt.  Fick ett ryck igår kväll och klippte av mig de få stackars hårstrån som fanns kvar där uppe. luggen har jag sparat , men sidorna är kort kort i kort korta !!  Outbildad frisör som jag är, så klart jag gjorde misstaget att klippa mig i örat. uuhh det bara droppade och mitt badrumsgolv fick vattkoppor... ! !


jag är lugn idag. fan så skönt

Ha en underbar kväll !


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0