God dag kära mänsklighet , idag är det varmt

Solen skiner och vad kan man bli annat än lycklig när man möts av stick i ögonen när man går utanför dörren?!
underbart! ´uthärdade natten i ensamhet med bravur! lurade mig själv till sömns genom att pussa på min hand och viska ömma ord till mig själv med önskningar och inbillningar om att min kära låg bredvid mig.

Ida ringde å väckte mig i morse runt nio och såklart kunde jag inte somna om igen... gick upp, tvättade och drog sen ut till skeppsviken å solade ett tag...Frida å malin kom ut å hälsa på , å jag fick skjuts med dem hem till frida..Där kom man knappat fram mellan flyttkartonger och kläder.. Frida ska lämna sin kära lägenhet och flytta in hos kinsa. kinsa däremot ska ta sitt pick å pack till halmstad med sin pojkvän!

nu ligger vi och glassar i min trädgård och väntar tills de övriga kommer så vi kan sätta igång grillen!

jobb i morgon.

se you soon


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0