okej bikt

jag tänkte en ganska skrämmande tanke i morse när jag låg i sängen och ville allt utom att stiga ur sängen.

jag tänkte såhär, att okej, jag åker till jobbet nu, fort som satan,.. och eftersom jag ska vara på goldmine hela dagen, så tänkte jag att jag  lägger mig i skåpen under t-shirtborden i två timmar och jobbar vidare på min skönhetssömn.
vi öppnar ju inte förrän tolv liksom..
fast sen tänkte jag att när jag väl hade somnat där, så skulle jag senare vakna i panik och slå i huvudet med en väldig kraft , och då var jag inte längre så sugen på denna briljanta idéen.
och tur var väl det iofs.
för nu är jag pigg som attan och ska precis yra runt med dammsugaren ett tag. see you later,P EACE lisa


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0