ÄCCCEEEEELLL

ÄCKKEL. varför tänker ni ? svar: jag vet inte?. kände bara äcckckeeeeeeeelll när jag öppnade munnen denna morgon. torr i käften å inget vatten till hands. kan det vara jobbigare än att vakna på dettta sättet? don't think so.

idag har jag iaf varit på besök på Junkyard . träffade en hyvens kille, jonas, som visa mig runt. kändes som om jag var en japansk turist som blev rundvisad i en djurpark, ..eller sightseeing i lodon typ. fast vi åkte ingen röd buss. utan vi vandrade omkring i trappor, upp å ner å sånt. det var jäkligt stort där bakom kulissserna. en annan kille vid namn martin var också närvarande. två trevligt killar å jag på sitghtseeing på ett lager. det var intressant. jag fick se massa kul, orkar inte berätta.

Nuu är frågan... SKA jag ta det här jobbet ?? jag har beslutsångest. mend et lutar väl åt ja. mest. elelr? kanske. vet ej. jo. det är bra att ha en heltidstjänst antar jag. då kan man ju bli gravid å få betalt. å få betald semester. OSV. man måste tänka frammåt. (hahah) iaf lite.

men jäkel bil. i morgon då. kom igen lisa. förfan du måste köpa en skit bil ! i morrn gäller det. nån rutten saab ? eller liknande skulle jag få i utbyte mot en striptease. nå, det är väl trots allt värt det.

läggdags. tjoooohej

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0