bucklor

goder morgon mitt herrskap .

dagen till ära så var någon uppe i skyn grymt förargad på mig vill jag lova.
kl ÅTTA (!!!!) ringde någon dåre på dörren ungefär 4 gånger. när sedan ingen öppnade, (vi sov),
ja , då hörde jag min kära besökare rassla med nycklar utanför. han öppnade , gick in och började borra i väggen.
hyresvärden tillsammans med sin kompanjon.
jag låg å kved av vrede över att ha blivit väckt så tidigt på min ENDA sovmorgon under nio dagar i rad.
jag funderade ut historier om att jag hade jobbat natt och behövde sömn, .kanske hade deras samvete då stoppat borren i väggen ?
äh, feg å trött som jag var , vågade inte gå upp ens. dom fick borra klart sin termometer eller vad dom nu höll på med i fred. å här sitter jag nu, trött som ett as, men kan inte somna om.

det passade mig iofs ganska bra. jag tar mig tid att hitta en bilförsäkring ody.. inte så där skit skoj. men så illa tvunget.
måste ringa masa  folk . det är jobbigt.



yeshy.. ska jobba kl två..idag på carlings......

var på junkyard igår å jobbade. dagen gick sjukt snabbt, hade väldigt trevligt !

har fortfarande världens beslutsångest... vilket jäkla jobb ska jag ta...... fan hjälp mig då. måste bestämma mig inom ca två veckor..

nu måste jag sova igen innan jag ska betala min gröna gamla skit bil å gå tilll doktorn


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0