dag

stor mening med att jobba tre timmar ?
nä inte så.
men iaf, det är vad jag sysslat med idag.



I morse när jag vaknade så hängde en fet klumpig dryg känsla över mig.
Jag kände direkt att detta, det var en såndär ansträngande dag som man
 helst vill suga in genom en cigg å sen bara blåsa ut den direkt utan att
dra ner den i lungorna. .
(å helst vill man blåsa den i ögonen på någon , ja någon väldigt speciell person.)

Mina ögon var definitivt medräknade i dagens definiton.
De var svullna som två bifftomater. (å ,ja, de finns faktiskt en sorts tomater som kallas BIFF tomatoes..så de så)

jag såg ut som en blåslagen knarkar jävel
fyfaaaaaaan va trött jag vaaar.....
därför va ja tvungen att gå med mina glasögon hela dagen
 för att dölja de där sopsäckarna under ögonen

å då blir mina ögon ännu tröttare för att jag har fel styrka på bågarna.
round round , jävla cirkel.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0