doööhh

jag ljög igår när jag skrev att jag å rea går hand i hand. faktiskt., så är det ju inte alls sant. man hittar ju fan aldrig något på rean? undra varför man rear ut liksom..för att det bara är det fulaste som e kvar såklart. sånt som ingen vill ha. HAaaaaaaaaaaa ? jävla skit jag som trodde att jag hade en as bra turdag. men det hade jag ju också iofs. fast inte i dag. men i förrförr går. hopp

jag har ett projekt jag. ett riktigt hemligt sånt Hehehe. det blir så fruktansvärt mkt roligare att ha ett projekt när det är hemligt. för då blir alla så nyfikna. men egentligen är det inte kul. så fråga inte . det är skittråkigt alltså.

duururu på fredag ska jag till junkyard å se hur det går där, om jag gillar rjobebet osv... hoppas dettttttttttt.......





Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0