one way, or another.....

.............DET ÄR FRÅGAN.--VILKEN VÄG ???

man står ju alltid å hänger på en skylt vid vägkanten... man tänker.. hmm.... vart var det jag skulle nu igen?? jävla skit karta. den bara ljuger ju, nu är jag vilse, och ingen, INGEN annan kan jag skylla på än mig själv. (förutom kartan då förståss). och kanske bilen,,,mm å så lite grann på att det är söndag, och en jäkligt kass dag...)

.... . MEN ialla fall... varje dag, varje timme , minuter sekunder..... alltid är det ett VAL man ska göra. ett val som beslutar om hur hela livet ska bli. Man väljer liksom sitt eget öde! Det är lite häftigt att bli tankspridd ibland. men nu blir jag mest galen.
kan det inte bara finnas EN enda väg att gå ibland, bara för att göra livet liiiite enklare liksom.

jag orkar inte välja. jag vill ha ett simpelt jävla liv. ge mig



Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0