vegetariska biffar???

tjickk i tjickkk opa opa

Äntligen hemma. det är väldans cozy här i stugan i kväll.

på väg hem från Gbg fick vi med oss vår trogna gamla vän Linda !
nu sitter vi här. i min mörka mysiga lägenhet.. groggar å surplar vin.. mmmm

filosofi är tydligen huvud ämnet ikväll verkar de som.. ..gud...moskéer....andar å buddah , ...jag fattar ingenting ..... man blir knäpp, men de e kul.

palestina konflikten? hmm... dom pratar i termer som överstiger mitt förstånd...
jag håller mig till min söta persiko dryck med tutti frutti sprit å blir en smartare människa. känns helt okej bra.

måste väl försöka joina deras viktiga smarta samtal .. hmm ... ska försöka komma på en smart kommentar att lägga in i sammanhanget... men nu har dom bytt ä'mne.... fransk historia?? BAHH... hur kul liksom

jag vet... nu har jag en bra grej att komma med... HEHE (det är så smart så att det förblir hemligt).

habbeli babbeli som vi säger i england. blås ut

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0