baka baka liten kaka

nathalie sa en konstig sak häromdagen.
Hon sa att alla människor som läser min blogg antagligen skulle bli rädda och tro att vi knarkar hela tiden.
men så är det ju inte. inte alls, inte det allra lilla minsta faktistk!
I de skrivande stunderna så känner jag mig bara ganska ..hmm...  ja alltså, jag vill få ut alla känslor på samma gång, och jag tänker så många tankar samtidigt, så det blir lite konstig blandning ibland.
som en gott å blandat påse typ. när man äter en röd och en svart på samma gång (harmonii och halleluja känslai )
det är väl okej?

för om det INTE är okej, så lovar jag att bättra mig. att bara lägga upp dagens outfit (naturligtvis berätta vart jag har köpt plaggen, så att ni kan köpa EXAKT lika dana, så att hela världen blir lika jävla snygg som mig!) ,
 sen ska jag skriva om allt som jag har gjort idag. vilka jag var och fikade med,  hur bra karins nya naglar blev,  att chai latten inte smakde precis lika bra som starbucks i london, eller hur många kalorier det var i min bulle som jag åt.
kanske vilket pass jag ska träna på gymmet i morgon, ochh att  jag verkligen, veeeeeerkliiigeeen måste ta tag i min träning och mitt liv nu, bli nyttig och en SÅ BRA människa. (när ingen jävel ändå bryr sig, och man själv vet att man ändå kommer dissa sitt uppdrag om sådär tre dagar).
Jag kanske skulle skriva om mina UUUUUNDERBAAAAARRAA tjej kvällar, om hur snygga vi är och vilka kändisar vi hånglade med igår, vilka häftiga uteställen vi besökte i natt eller vilken TOTAL IDIOT han är, den där politikern (som jag inte har en AAAAAANINNNNNNNG om vem det är... men det låter bra, och antagligen plockar jag nåååågra fler allmänbildade poäng hos pressen......)
jag SKULLE kunna skriva om allt de där...
men VEM FAN BRYYYYYYYYR SIG?
nä, jag gör det inte.
och därför SKITER jag i att skriva om de.
ÄR DET OKEJ``?????
jag har rätt kul ändå.  ha ha ha ha ...
ibland läser jag min blogg och skrattar åt mig själv. för jag tycker att jag är jävligt rolig ibland.
men du tycker nog inte alls samma som jag, för du fattar säkert bara 0,34 % av allt som jag skriver.


sovdagshejhejhej


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0