Exempel på tidsfördriv...känn er fria att sno mina idéer i brist på fantasi vid tillfällig tråkighet.

  • Vid behov, låt någon av de anställda putsa dina skor
tills de blänker såpass mycket så att du kan spegla dig i dem.

(helst ska din slav vara i lägre rang än du själv, och sjunga fina melodier samtidigt som han arbetar tills svetten lackar)



  • stretcha (?) och uppnå nya höjder med hjälp av dina spiror



  • Ta några varv runt datorerna och försök låta bli att bli sugen på att stoppa en femma i myntfacket.
(för varje varv du lyckas, så kan du belöna dig med en chokladbit eller två)




  • Pimpa din kalender med tonvis av klistermärken. finns det någåot roligare? knappt.


(Det enda kniviga är att det finns ungefär en miljard klistermärken,
och jag försöker fortfarande komma fram till hur jag ska lyckas få plats med alla på bokens pärmar.)



  • Vidare så kan du skaffa dig en häftig tattuering att flasha med nu när det är så varmt.


(lagom till tatueringsmässan som äger rum inom kort in trollywood)



  • Ta kort på dig själv och säg högt så att alla hör ,att du tycker att du är vackrast på jorden.


(toppen för att boosta sitt självförtroende en smula när man känner sig bitter)

  • Det mest krävande uppdraget jag har haft idag är att smycka en skate och få till ett såhär tjusigt resultat:


(Bli imponerad och stolt över din kreativa och fantasifulla förmåga)

Det bör tilläggas att den är grippad med äkta griptape i rosa och vitt. ja, jag vet. det är jättefint.






Nu har du väl fått ganska många bra tips tycker jag.
Allt detta har jag hunnit med på bara EN enda dag.
UTÖVER att
sälja ,
ränna på lagret ,
äta tomtegröt,
gå på toa,
dricka kaffe,
serva kunder,
vara smakråd,
tvätta händerna,
räkna kassan,
OSV.

jag känner mig som en energirik människa.



Förresten så fick vi klistermärken med nya fräscha VÅR relaterade färger idag!
Tjohoo
Kom , och jag limmar fast en i din panna.


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0