ser fram EMOT!!

asså nu är klockan tio i fem. på morgonen.
om tre timmar ska jag befinna mig på norra överby å yra runt med papper å penna i jakt på prylar...
om TRE timmar.
TREEEEEEEE
shit
alltså måste jag gå upp om två timmar.
TVÅ........ kanske dags för liiite lite tid i dvala nu då...
 
förresten så drömde jag en sjuk sak precis innan nathalie väckte mig.
.jaa jag va på nått galeej nåsntans i nån stor lokal med massa folk . och alla var brända eller speedade som tokar..
en brud som heter elin som jag inte alls känner i det riktiga livet, var vid min sida all night long och räddade mig från farliga mörka människor.
Hon hade två livvakter också som va brudar å kläädda i svart uniform å solbrillor(men in black fast women)

sen så va ja å mamma på shell för jag va skit hungirg å så funkade inte hennes kort för hon va pank, så hon i  kassan fick bjuda mig på en korv med bröd för hon kände otroligt medlidande med mig som va tvungen att ha en fattig mamma som inte kunde försörja mig. (tack fru skal)

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0