Lisa håller på att bli galen

Hon undrar ifall man kan känna både hat och kärlek samtidigt?

nu är i alla fall grejjen såhär..
det är söndag. klockan är halv åtta..
hela dagen har gått , och än så länge
har det itne hänt så mycket annat än
vi har vräkt i oss pizza med extra mycket bakfylla.

bio om nån timme.
yes

min nya sambo heter frida och hon är en klippa i dessa tider. öppnar sina armar å sitt hem för en uteliggare som mig.
vi ska ta hand om varandra och säga bra saker varje dag som gör att det blir LÄTT att känna sig som en go människa.
Tack för igår  förresten, Frida .
det var en trevlig kväll
(tills vi gick ut, och insåg att NEJ, man har inte missat så mycket under tiden man varit ifrån uddevalla)
USSCH.-


hanna hanna hanna ska lämna mig för att åka till brasilien i några veckor.
jag kan itne låta bli at bli liiiiite avundsjuk å känna att en stor saknad sakta börjar närma sig.-.-..

MEN GÖTT FÖR DIG . ta med dig en delfin hem som vi kan titta på .

nu ska jag boka bio.
puss



Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0