okej.

nu var det värsta städandet överstökat... det som återstår är att skura golv , dammsuga å möblera om lite ...
sen ser det ut som förut igen.  får säga att det blev lite tomt utan all min skit, men ändå helt okej.

i morgon kommer min efterlängtade lilla tjej hem från norge. mucho guddo

 Det bör kanske erkännas att jag nätt å jämt fällde en liten tår tidigare när jag stod vid min bagagelucka och pusslade ihop alla klädhögar i resväskan.
Numera är mitt bagageutrymme en garderob och förvarningslucka för mina benödenheter.
Jag stod där och packade och försökte förgäves få den lilla ytan att räcka till för alla mina  kläder, och då insåg jag att ja, det finns en mening med allt.
Det kommer hända något alldeles utomordentligt bra snart. det känner jag på mig.

tills jag väntar på den uppenbarelsen, så ska jag åka till affären och köpa lite skurmedel och en skurhink.
lite mat att fylla hennes kyl å frys med, och något gött att äta ikväll.
Sen ska jag fortsätta med mitt pillande och bara hoppas på att detta kommer att bli SÅ jävla bra!

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0