god kvall vackra manniskor

jag smalter.
sakta men sakert forvandlas
min kroppsmassa till vatska
som rinner fran mig och lamnar
mitt tomma skal kokande ,
och iskallt samtidigt.

Febern ar har, och forpestade gardagen for Nathalie.
Idag vart det min tur.


Jag ar trott pa Bali , Thailand var mer var grej.
Nasta vecka drar vi till Gili med Sandra o Mia,
tva nyfunna vanner fran Vasteras.

Sen vet jag inte. bara att jag maste ga ifran det
har internet cafeet nu innan jag forvandlas till en pol pa golvet.

det snurrar i min hjarna. o har ar klockan elva pa kvallen ,
nu ska jag fortsatta  pa det som jag gjort hela dagen.  Sova.

gonatt

Shoot baby!
Postat av: bella

vad underbart du har!

2009-10-31 @ 14:58:50
URL: http://www.disabella.devote.se

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0