en liten råtta i knät

hej kompisar.
jag har flyttat. igen.
har en ny roomie, thomas. och nathalie såklart.
en liten "hund" struttar runt här också. en mycket liten hund.
inte större än en hamster faktiskt.
just nu ligger han och sover på min mage.
jättemysigt...

vädret har varit wuunderfullt här i Börgen idag.
inte ett moln på himlen. gator, torg och uteserveringar
har varit proppfyllda av härjande studenter,
skatare och lyckliga människor.

man blir glad när andra är glada.

nu ska jag ta en nap före ja ska på jobb nr 2...
i morgon har jag FRIIII !!!!
hoppas det är lika fint väder då.
eller nä. fan, hoppas det regnar.
då behöver jag inte ha dåligt samvete för
att jag kommer ligga o sova hela dagen.

yes. annars är allt bra eller?

yes.
 bra. fint.

aah gonattdå.

ps. förra veckan var det bästa på sjuuuukt länge. saknar dig en massa hjärtat...
PEACE & LOVE

/ LIsen


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0