ett avskedsbrev....

Kära Bergen, som jag har försökt. Jag har stått upp varje dag, gått till sängs varje kväll, intalat mig själv att jag kommer att trivas med dig. Men en inbillning, tappra försök, regn och ingen connection gör mig förlorad. Med dina humörsvängningar och väder schizofreni... Ja, tyvärr, jag måste följa mitt hjärta. Och i en krater utan kärlek, där allt handlar om att vara eller inte vara, att leva eller inte leva, vill jag inte vara. Då den verkliga världen faktiskt existerar,
bara elva timmar bort i en svettig tågkupé, då kan jag nog leva med att gå miste om den vacka soluppgången vid horisonten. För ibland är du vacker. Ibland. Och det är de minnena jag tar med mig när jag fortsätter i en annan riktning.
Kära by, du dal omgiven av berg,
Jag gör slut.




Shoot baby!
Postat av: sofia

Gillas! :) Var håller du hus, thn? säg ba till..

2010-07-20 @ 23:10:10
URL: http://dubbeltrubbbel.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0