jag vill ha snoop...



asså Inte han ... inte han inte han inte han..
utan det där......


mmmmmm....

jag är så jävla sugen på godis så jag skulle kunna hugga av mig armen för att få gå in på videomix å bara drunkna i en låda med nougat center .....men dessvärre är jag blackare än en slav i afrika å har ungefär lika mycket ork som pengar, så jag gjorde lite efterforskning på ämnet istället... patetiskt huh...
Förra året åt svenskarna 24 000 ton lösgodis....för ungefär 8,1 miljarder kronor ...
I sverige kostar lösgodiset ungefär 7 kr hektot... i Norge däremot så kostar det 13  ... så jävla typiskt va ..
dessutom så har sverige 80 st godistillverkare medans norge bara har FEM...
ja längtar hem ...


Shoot baby!
Postat av: spängan

du vet var jag finns..

2010-06-04 @ 02:19:29

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0