Alyna

Här är några bilder från mitt projekt.... Hade världens otur och hamnade sist i gruppen, så jag fick fota
när klockan var nio på kvällen.... jaa, ni fattar, SOLEN hade gått ner. Meen ni kan ju tänka er bilderna
med en klarblå himmel och gröna buskar och träd som bakgrund... känslan blir jaaa..ltie annorlunda :)
-
-
-
-
-
-

Shoot baby!
Postat av: Mikkis

Fotona är hur vackra som helst! Du är grym :)

2011-07-12 @ 16:12:10
Postat av: mamma

Det är jättefina kort och då menar jag alla, även de från Milano, Geneva eller var det nu var.



Du är duktig Lisa.

jag träffade en tjej som gick på Mälardalens högskola med inriktning design, i går. Det var en annan sorts design med inriktning på information m.m. Jag får förklara muntligt någon gång.Det finns väldigt många inriktningar inom design, men det vet du väl redan. Hon hade gått på en skola i London ett år också.

2011-07-13 @ 10:36:51
URL: http://ww.blondhjarna.blogg.se/
Postat av: sofia

häääy coola bilderna blev.

vet du vem modellen ser as mycket ut som, hon tjejen M-nånting som vi gick på högstadiet med! Vet du vem jag menar?

2011-07-13 @ 17:59:48
URL: http://fiafredrikssons.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0