HALLÅ DÄR !

Hejhejhejhejhej! Sista skoldagen för den här veckan (lediga i morgon). oh så skönt! Första skolveckan på 3 år. Känns,, hm bra och dåligt. fast mest bra tror jag. Idag har vi haft en styling-lektion i tre timmar med Orietta som bland annat jobbar för Prada. Jag har inte gjort klart min moodboard som skulle vart klar idag. Men jag har skrivit ut alla "inspirationsbilder" som jag var tvungen att leta fram. ... varför kan man inte bara gå ut och fota liksom? Jag vet ju redan hur jag vill ha det, och ju mer jag tänker, desto mer confused blir jag och börjar undra "är det verkligen en bra idé det här"..osv...JAJA, efter lunch gick vi på "studiebesök" i ett vintage showroom som ni ska få se bilder på här nedanför;
-
-
Vintage från Yves Saint Laurent .
-

Christian Louboutin's från långt tillbaka...
-

-

Gamla paraplyer. svindyra.
-

Mer YSL, 280 Euro...
-

Den här "capen" var helt fantastiskt vacker.. Kommer inte ihåg vad den kostade, men antagligen SVINdyr.
-

Tiger fur ... Äkta tigerskinn . FYFAN !!
-

Och här står jag i min favorit klänning och provar en äkta GORILLA päls. haha!
-

Den kan man köpa för 2300 euro.....yeah..
-

En kille i min klass provar en annan päls, vet inte vad det är för djur, men antagligen björn eller något!? haha
För övrigt är han fett bög den här killen. Jag kan inte prata med honom utan att störa mig på hans
fruktansvärda engelska accent och hans feminina sätt. ..............punk.
-

minns inte vad det här var för märke...
-

äkta slitningar på en skinnjacka som JAG TROR kom ifrån Luis Vuitton ...

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0