H.E.L.P

oahhh... jag sitter och gör lite research inför plåtningen som vi ska ha nästa vecka.. Innan torsdag måste jag bestämma mitt "tema" och ungefär hur mitt cover ska se ut.. på torsdag ska vi alltså välja ut kläder, accessoarer och så vidare, och då måste jag först och främst veta vilken location jag ska välja.. ååh det är jättesvårt! jag har verkligen INGA idéer... varför har man aldrig några idéer när man behöver dem som mest? annars brukar det ju poppa upp hej vilt där uppe i hjärnan.... Men det är väl någon slags stress som utvecklas när man har press på sig antar jag... hjälp mig!! 

Shoot baby!
Postat av: S

Försök att tänka kreativt stort. Färgglatt. Det är så jag upplever dig; energisk, färgstark och levande.



Dans - liv & rörelse. Färger - kläder smink och blommor & blad. Fransar - virkat - armband - accessoarer.



Bohemt, levande och färgstarkt - som jag upplever dig?

2011-06-28 @ 23:46:23
Postat av: sofia bengtsson

jaaa utgå ifrån dig själv, som någon skrivit här över. eller lire mera emotionellt så kan du ju tänka tema saknad.. eller hur man nu ska säga.. men du befinner dig ju just nu en bra bit ifrån familjen å vännerna.. så utgå från sådant som du saknar. kan vara allt från någon doft, godis, mäniskor, mat... ja you name it. haha kanske en liten hjälp på traven.. jag saknar i alla fall D I G.. <3<3<3<3<3

pussar min vän

2011-06-29 @ 00:00:08

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0