det är måndag .........

......och regnet har tillslut upphört med sitt smattrande mot fönstrena...tvätten på terassen (som har hunnit bli genomvåt femton gånger om de senaste dagarna) har äntligen torkat och vattenpölarna på gatorna har torkat ut. visst är det mysigt med regn, men i måttliga mängder får man väl medge. min biljett till sweden är bokad och med det kommer blandade känslor. jag längtar efter familj och julmys, men klarar mig fint utan minusgrader.
nåja, värme i sinne, varmt inne. värme i hjärta, varmt under stjärta. eller nått. lite kyla har väl ingen dött av tänkte jag skriva. men det har ju faktiskt folk gjort. ajjajaja nu ska jag fortsätta på min teckning som föreställer fåglar och fiskar och hela världen däremellan. god kväll damer och herrar.
-
min favoritsång sedan carl-david introducerade den för mig för ett tag sedan. tackar så hjärtligt för det!
Den gör mig glad i själen och sådär.
-

Shoot baby!
Postat av: Trine Lavik

Når er hjemreisen bookad? Og når kommer du til Børgen?? pussokram

2011-10-25 @ 10:26:33

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0