No fixed address.

Jag och Sara sitter i mitt kök med Martin Jondo spelandes i bakgrunden, båda lost i cyberrymden med varsin dator och mätta på pasta-röra. Idag är det lördag, och med tanke på att det var en lång tid sedan jag lyckades genomföra en utgång med bra resultat (inte bli för full och ramla hem innan klockan ett ochsåvidare), så tänkte jag att vi ikväll skulle ta igen den förlorade tiden. Därför står det även en flarra rött framför oss, och i kylen ligger coronitas på kylning! Jag har även vart på shoppingtur idag och lyckades få med mig två nya bh:ar hem i påsen. väldigt bra gjort av mig måste jag säga, (att inte köpa NÅGONGTING annat än det som jag för en gångs skull verkligen behövde) förutom en påse lösgodis och de där kalla ölen (som var mer behövlig än bh:arna iofs).
-
Min bästis (som jag har lov att kalla henne, och jag tänker kalla henne det livet ut) har gjort det. Hon har ristat in min teckning i sin hud, som vi skulle gjort för längesedan. Jag väntar på att december ska komma och ta mig till Bergen där Paulo, josé eller Alberto eller vad han heter, ska få göra en till.
Min tös och jag ♥ och hela världen i vår famn.
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0