fulhet

-
med den här kvällens ironi säger jag godnatt och återuppstår förhoppningsvis i morgon bitti om danne kommer ihåg att ringa och väcka mig.. det är sjukt det här med tidsskillnader alltså. Fattar ju att det har nått med solen att göra. att den rör sig, eller rör vi oss runt den? aa kanske både och. men det är ändå sjukt tycker jag. lite som att resa i tiden. Nu ligger jag i sängen med en snus i käften och ska sova och där borta i cali har de nyss gått upp och käkat pannkaksfrukost. Jag har i teorin redan upplevt den här dagen den 10e april år 2012 och nu är det deras tur. alltså är jag före dem i tiden. är jag äldre än en som är exakt jämnårig med mig då? elller.....okej godnatt.
-
länk

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0