Sekter , macaroni ,tal och ankor. Dagarna går runt varandra.

timmar , dagar, veckor ,,,,alla lika dana in och ut upp och ner. Frestelsen är oemotståndlig. OCH jag måste säga att jag är kass. Vad hände med disciplin , insikt , förstånd och balans ?

Aarrggh

Låt Mig sluta sakna. kom hem och vänd min ensamhet , , ¨





Trodde tankarna hade vänt. Onda andar flyga ut.
Motsatts till rätt, är sanningen. Fel är rätt , men ack så Fel,
Än en gång vandra vi runt stammen.
kronan är för hög, och molnen är en dröm.
damm i hörnen och kvasten är obruklig.

Rund .

Spiken skiftar skepnad .
desto mer som byggs på, desto mer förlängs dess lidande.
Man förlorar. och man faller.
Runt fällan hör man skrattet eka. Gamla bekanta ,
Lyckan spred sig av skada, såklart.

Fall
Jag kan se tårna
Hur blodet pumpa eller inte
rusat , svimmat . Pulver vitt som snö.
Sakna kylan
ACK vad knottror gör en glad'

Kurr är borta. Kurr kom hem. Kurr , bo hos mig ,
Benen äro borta.


softly ,kills me , , hardly wakes me up .. here we go again ..


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0