10 augusti

god kväll folket .

igår var de släktkalas för min syster som blir 12 år i morgon..
gött me sån där mat ....men lite för högljutt när hela släkten är närvarande samtidigt. 
omkring 20000 decibel gissar jag på , speciellt när morfar stormar stället.

men men, de är allt mysiga iallafall. ibland.

maja fick guitarr hero i present ,så där blev jag fast resten av kvällen , om det är något som framkallar  beroende, så måste det vara detta spel ...  men visst är det kul , å man blir helt snurrig i huvudet å sen när man ska sova så ser man gula röda å blåa prickar överallt som bara kommer emot en .

häpp häpp idag har jag jobbat några timmar ,,  det var trevligt.

nu ska jag sova ,

i morgon ska jag upp och baka pannkaks tårta som min syster har önskar sig som frukost.. 
hon är rolig... inte nog med att hon sågade sönder TVn för att i ren desperation komma in till Emil i lönneberga, nu ska hon ha tårtor som pippi också.. , snart kommer hon väl börja knapra steroider för att leva upp till samma krav vad gäller styrkan rödtoten besitter. så länge det inte springer prickiga hästar och tama apor runt matbordet så kan jag nog leva med det.


blääääääääää andreas  fick stanna i norge skiten en vecka till. äckligt tråkigt . blä blä fy tvi usch

puss godnatt

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0