alla blondiner säger hej, Hej

shit, såhär blond har jag aldrig varit förut. har bara varit "blond" en gång, å då hade jag en massa jäkla slingor överallt så det mörka syntes ju ändå igenom... men men . det är fortfarande gult. å trots att jag gjorde sllingor så är ändå HELA mitt hår numera blont. jag känner mig som en raggare



medge att jag ser ut som en liten raggare  .. å måste tyävrr ha det efterblivna håret bakåt, för luggen är helt missfärgad ..blääh

men de får duga, om jag bleker håret mer nu så faller det av, not so funny

notera även mina ögonfransar som har råkat bli avklippta uuhh



sitter här ensam nu med en bira intill. jäkligt segt. väntar på frida.. ska nog sy lite för att fördriva tiden..
måste ändå sy in en jacka som jag fick av andreas. den är littte stor .. men ball .

jahopp , händer ikväll då .. ?

jobb i morrn, jobb söndag. sen MÅNDAG ooohh yeah jag lääängar... förutom att vardagen infinner sig å man måste ta tag isaker igen, (tråkigt) så händer något infernaliskt underbart. mitt hjärta kommer hem :) (hoppas jag), om det inte finns mycket kvar att måla där uppe i båtarna  up north. .. . hope not



För övrigt........Amy MacDonald - this is the life ... grymt låt !!!





nuuu ssååå är frida min vän på väg!!

skit att det itne blev ljungkile idag... skulle åkt dit och lyssnat på min vän Frida när hon sjöng å spelade me ssitt band på hotellet där. .. hade varitg grymt kul att se. men tyävrr var bilen full! 
hoppas det gå bra för henne ivkäll :)

sees

Shoot baby!
Postat av: hannaaaah

jätte fint i håret juu=)

2008-08-11 @ 00:26:30

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0