HEMMA !

Efter en hektisk och innehållsrik helg så har jag till slut landat hemma i min alldeles för dammiga lägenhet..


Det har varit fullt upp , i fredags var vi bara i thn å drack bärs hos max . där hittade vi en sjukt stor spindel på toan som var i stort behov av att raka benen. den var helt hårig och äcklig och bara stod där och kände sig säkerligen väldigt överlägsen när han fick oss att bli rädda. när vi sen satte honom fängslad ett glas så han han inte så tuff längre HA!!





dagen efter gick jag å nathalie å träffade evelina. vi köpte barn pizzor å satte oss på bryggan å käkade i det lagom vackra vädret....
Då var man sådär äckligt fräsch me gårdagens smink å sådant trevligt.



Sedan skulle nathalie iväg å jobba så jag låg hemma hos henne å kollade på film hela dagen... gött som smör, ett tag, sen blev det långtråkigt så då drog jag å emma bort till nathalies jobb och drack några bärs i väntan på att hon skulle sluta för kvällen...

denna kväll stod Emma på listan plus fjorton brudar. så vi drog iväg till sweet i vänersborg i brist på annat...
sådär kul kväll. man var för trött helt enkelt. slut å utmattad och ville hem.
denna natt tillbringade jag helt ensam i nthalies lägenhet , hon själv drog hem till mattias å sov.

söndag.
nathalie var ledig. vi hängde me hennes mamma å käkade quesadillas (?) på butlers.. sen hyrde vi ytterligare några filmer å stannade hos henne hela dagen..
 
ida slutade jobba vid sju. hon plockade upp oss, och sen bar det iväg hem till mig i Uddevalla..
duscha, skrubba, raka, sminka, noppa, klädbyte, bärs. samma visa, tredje gången gillt..
 baden nästa.  tog bussen till kungshamn .. och vad kan man ha om annat än galet kul där..




SÅ. nu fick det vara nog... ida å johanna sov hos mig den natten. sen var det måndag. och det betyder väl att man måste uträtta några viktiga saker och komma tillbaka till vardagen.. johanna drog hem tidigt, ja å ida fixade viktigheter, tex arbetsförmedlingen, banken, sökte ett nytt jobb, osv. det kändes ju ganska duktigt.

sen körde vi till Thn igen. softar dag, film, gött, å sånt resten av kvällen. käkade middag på nathalies jobb..
sen sov vi väldigt gott.


och nu sitter jag åter här i min sunkiga lägenhet och väntar på min syster som jag ska åka med hem till mina föräldrar.

Har varit en händelserik helg som sagt. ett under att man orkat.. Men när min baby är borta är det inte mycket som är roligt.. ännu mindre kul att sitta å uggla i lägenheten där enda sällskapet är dammråttor stora som troll..
då är det trevligt att dra iväg å hitta på saker så man inte förgås av uttråkning.
nu är det bara en vecka kvar tills han kommer hem. ska bli underbart fruktansvärt skönt, roligt, härligt och otroligt kul!!

så fantastiskt långt detta blev då.. men så, nu har man strukturerat den dimmiga helgen lite. nu blir det lugnt å skönt ett tag fram över. jobb från tors till söndag. å sedan kanske någon utlandsresa med andreas om två veckor ??!!
hoppas det blir så iaf. skulle vara underbart..

Ha en fortsatt skön dag , puss


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0