skogen

GOd morgon !

I morse vaknade jag hostandes och kunde knappt andas. astma . usch.
väckte min lilla syster som sov bredvid mig, klockan var väl runt sex eller något, och då gick hon upp.

jag somnade om efter ett tag å vaknade runt tolv.
'
när jag sedan gick nedför trappan i vårt hus så möttes jag av en välbekant sötma som hängde i luften.

åååh, morsan å min syster  bakade kanelbullar!

förr, när jag boddde hemma, så vaknade jag var och varannan dag av någon ny lukt som letade sig upp för trappan och trängde sig in i min näsa. bröd, kakor, bullar osv.. min mamma gillar att skapa.

förutom att vakna på detta viset så är det näst bästa att vakna utav att mamma siter och sjunger och spelar piano på nedervåningen.

hon  sjöng å spelade nyss en låt som hon ska sjunga på min kusins bröllop. åh så fint det var, trots att själva låten var ganska trög...

kl fyra, körlektion... sen ska jag göra slingor hos julia på hennes salong.......

Nu ska jag å Maja min syster spela piano å gitarr.

ses sen köss


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0